Pages


Jan 15, 2010

Selamat Tahun Baru 2010!

Salam sejahtera semua. Diam tak diam, tahun 2010 telah menjelma. Rasanya baru semalam berada di dalam tahun 2009. Banyak kenangan telah kita lalui sepanjang 2009. Suka, duka…semuanya menjadi teman kita selama 12 bulan ini. Seperti aku, tahun 2009 merupakan tahun yang penuh kenangan yang terus terpahat di minda . Benar kata orang, semakin banyak dugaan dan cabaran yang kita tempuhi semakin banyak pengalaman hidup yang dapat kita kutip. Tahun 2009 telah menyaksikan aku telah bergelar seorang ISTERI!….Akhirnya aku telah selamat bergelar isteri….tahun 2010 pula, aku mengharapkan agar status aku semakin bertambah…...untuk bergelar seorang ibu…..harap-harap impian itu akan menjadi kenyataan pada tahun 2010 ini. Impian aku juga pada tahun 2010 ini agar kehidupan kami suami isteri sentiasa ceria, happy dan dapat mengembangkan lagi karier kami. Semoga tahun 2010 menjanjikan sesuatu yang luar biasa buat aku dan keluarga. Selamat tahun baru kepada semua.

No comments: