Pages


Aug 15, 2008

Peperiksaan PTD...

Cuti sekolah dah pun mula...x ada apa2 yg menarik untuk aku sepanjang cuti sekolah nih....cuma aku sekeluarga akan becuti di Terengganu melawat adik lelaki aku di sana...rasa mcm nak lepas geram bercuti sebab masa cuti sekolah yang lepas aku x berpeluang bercuti bersama keluarga kerana aku dimasukkan ke hospital dan menanti masa untuk pembedahan..ehheh..apa2 pun sekarang aku dah pun beransur pulih selepas hampir 2 bulan menjalani pembedahan......okay..itu nanti aku citer detail.....yang aku nak kongsi sekarang cuma, aku bakal menduduki peperiksaan untuk PTD....apa yang aku nak study aku pon x tau...baru jer lepas exam untuk PTK ....nak study balik untuk exam PTD pada 23 Ogos 2008 (Sabtu)....apa2 pun...aku akan cuba yang terbaik....sekarang pun tgh study cikit2.......

No comments: